Op het eigen hok (april tot en met begin juli)

Op het eigen hok (april tot en met begin juli)

In april schreef ik iets over het reilen en zeilen op het eigen hok. De winter en de kweek. Ik heb toen beloofd wat kweekkoppels voor de stellen. Dat ga ik nu pas doen en ik zal wat vertellen over hoe het seizoen tot nu verloopt. De Kweek In februari zijn ‘de kwekers’...
Duivensport … een hele mooie hobby … (deel 4 en Slot)

Duivensport … een hele mooie hobby … (deel 4 en Slot)

… Als het goed gaat! In de vorige drie delen heb ik wat geschreven over mijn duivenvrienden Corné, Piet, François en Romy. Verder kwam het eigen seizoen ook nog voorbij. Het verhaal over dit seizoen van ons en deze duivenvrienden wordt hieronder afgerond....