12 jul, 2019
In april schreef ik iets over het reilen en zeilen op het eigen hok. De winter en de kweek. Ik heb toen beloofd wat kweekkoppels voor de stellen. Dat ga ik nu pas doen en ik zal wat vertellen over hoe het seizoen tot nu verloopt. De Kweek In februari zijn ‘de kwekers’...
13 sep, 2018
… Als het goed gaat! In de vorige drie delen heb ik wat geschreven over mijn duivenvrienden Corné, Piet, François en Romy. Verder kwam het eigen seizoen ook nog voorbij. Het verhaal over dit seizoen van ons en deze duivenvrienden wordt hieronder afgerond....
Recente reacties